vrijdag 16 juli 2010

Het woord

3 opmerkingen:

mijmerwolkje zei

ik ben onmiddellijk komen kijken, zo mooi ... zo heel , heel mooi

Groetjes ,

merel (ogenindeschaduw)

anne zei

Ben je vanwege al die trubbels verhuisd, Ria?
Ik ben er een paar uur voor gaan zitten en het is bijna weer zoals het was.
Op enkele kleine dingen na, die ik waarschijnlijk niet zelf kan veranderen maar vanuit Skynet moet gebeuren.
Vooral dat ik een dagpagina nu niet kan linken.
Deze blog ziet er ook mooi uit, vooral bovenstaand gedicht van de bekende Ida is zeer mooi gemaakt door jou!
Toch komt door deze veranderingen bij Skynet mijn website opnieuw meer in zicht.
Het is dat ik de komende weken geen tijd heb echt heel druk, te druk, anders had ik een eerste opzet al gedaan, nu wacht ik tot de winter.
Ik ga toch voor meer mogelijkheden,
met een weblog op de site...
De toekomst staat open, met meer betekenis dan ik hier kan uitleggen!
Dag Lieve Ria, ik zet je meteen bij de favorieten pagina, zodat ik je niet vergeet!
Fijne en Goede ZON dag!

ria39 zei

Niet op de eerste plaats, vermits ik mijn blog bij Skynet reeds aangepast had en het ook blijft bestaan.
Maar ik zocht naar een server die de mogelijkheid biedt om de foto's in groter formaat op te slaan, en ook weer te geven.
Blogspot.com, was mij vroeger al bekend, maar ook daar is niet alles zoals ik het mij zou wensen. Toch ben ik min of meer tevreden met het resultaat, voorlopig toch.

"De toekomst staat open, schrijf je lieve ANK,
wel dan wens ik jou een mooie toekomst, die je gelukkig maakt.
Tot weerzien en bedankt voor de link.
De uwe komt hier op de pagina, als één van de eersten, nog even geduld.

Liefs,
ria39