zaterdag 24 juli 2010

Reizen...




































een zonnige week toegewenst,
ria

Ik kan mij goed voorstellen dat sommige bezoekers
deze tuinfoto's wat gaan vervelen.
Geen probleem, dan slaat U dit logje gewoon over.
"Ieder zijne meug", zei de boer; (of was dat iemand anders?)

Voor ons is dit een paradijsje,
elke dag staan er nieuwe dingen te pronken,
of komen plantjes van langgeleden gezaaid, weer boven.

Na de rozenparfums bloeit de kamperfoelie overheerlijk.
Dicht bij het huis verspreid hij zijn heerlijke geur
dat het een lieve lust is.
Als ik er dan nog bijvertel dat ik hem ooit kreeg van onze oudste dochter
ter gelegenheid van een moederdag (zo'n 15 jaar geleden)
begrijpt u waarom hij mij dierbaar is.

ria

3 opmerkingen:

klaproos zei

dit gaat me nooit vervelen ria,
integendeel het geeft me vleugels:-)

xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

op safari in je eigen tuin ..

er bestaat geen boeienderrersterre reis dan deze, ria! ;-)

't is jouw blog, ria en die vul jij met wat jouw hartje blij maakt!
en tegelijk vele andere hartjes!
zoals oa dat van mij! ;-))

gezellige zondag, ria, al dan niet in eigen tuin! :-))

Anoniem zei

Het is een heerlijk vertrek en thuiskomst, zo'n tuin. Maar hij ligt er niet zomaar...

Er parelt zweet in de vrouwenmantel.
Van de tuinman.

En dan begint de moeilijkste reis
die door je hoofd ...

mvg

Uvi