woensdag 15 december 2010

Mijn beste wensen voor U!




tot weerzien,

next year!

ria39

10 opmerkingen:

klaproos zei

dank je wel ria,

dank je wel voor alle gevoelige en mooie logs om naar te kijken,de moeite die jij hebt genomen me na te laten denken, de ene keer met een glimlach en de andere keer met een traan,
ik ben blij dat ik jou heb mogen ontmoeten,

dank je wel ,
vrolijk kerstfeest,en een heelgelukkig nieuwjaar
wens ik jou,en al die je lief zijn

xxx

Fokkio zei

Voor jou/ jullie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast.

merel zei

Dank je wel voor de lieve en mooie wensen
Ook voor jou een vreugdevol kerstfeest en al mijn liefs voor et nieuwe jaar

Anoniem zei

gisteren een "gezamelijke" vriend ontmoet,
van aan de koffietafel, weet je nog?

Dag Ria,

van aan de koffietafel?
Nu maak je mij echt nieuwsgierig?!

Gepost door: Uvi | 17-12-10


Moge de mensen elkaar warmte en hoop geven.
Zalige feesten voor u en uw gezin.
Dag Ria.

Vanessa zei

Een prachtig kaartje! Dankjewel, voor jou ook gezellige kerstdagen en het allerbeste voor 2011!
Fijn weekend,
grtjs

BraCom (Bram) zei

Dank je wel Ria, ik wens jou en je naasten hetzelfde toe, en voor al veel gezondheid in nieuwe jaar

Gr, Bram

curieuzeneuzemosterdpot zei

dankjewel voor deze lieve wensen, ria, die jij in deze wondermooie kaart verpakt hebt!

ook voor jou een fantastisch jaareinde en heerlijke feestdagen!!

tot gauw,

greet's foto's zei

lieve Ria,,een prachtige wens,voor ons van jou,.mag ik je ook fijne en gezegende dagen toewensen,en een heel gezond 2011,
liefs van Greet

Novie zei

wat een prachtige afbeelding met een bijzondere tekst.Ik wens je ook gezegende kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

willy zei

een prachtige kaart...

ook voor jou vreugdevolle kerstdagen en een prettig nieuwjaar!