zondag 6 februari 2011

Het "OOG van GOD".

ria

11 opmerkingen:

klaproos zei

"prachtig "

ria..

saartje zei

Toch kende ik de foto al langer hoor!
Maar niet alleen deze foto hè Ria,
de hele natuur is een groot oog van God...

willy zei

ontzagwekkend...lijkt me het juiste woord...

prettige dag !

jacques robert zei

bedank voor uw bezoek op mijn blog. Mijn nederlands is niet zeer goed... sorry.
Nee ik ben niet van Brussel maar van wallonie maar ik houd van mijn noord (frankrijk,belgie,holland,duitsland,scotland ...)

curieuzeneuzemosterdpot zei

en god zag ..

dat het goed was? :-))

wat een foto, eh?

Fokkio zei

Het oog van God is maar een naam he.
Maar het ziet er prachtig uit. Niet alleen op de aarde is het mooi, ook in het heelal gebeuren wonderlijke dingen.
Fijne dag Ria!

merel zei

een heel bijzondere foto

Helma zei

Hallo lieve Ria,

ik heb deze foto ook al eens geplaatst toen ze hem op een nieuwssite hadden staan. Werkelijk een hele bijzonder foto.

Alles goed met je??

Liefs, Helma

wim22 zei

Dag Ria,
hier ben ik nog eens.
Hopelijk gaat het goed met je.
Ik zit momenteel midden in een heel bewogen periode. 'Het oog van God'... ja, op die momenten (een overlijden) voel je die blik toch meer.
Prachtige foto! Had ik nog niet gezien.
Vele groetjes :-)

klaproos zei

dag ria.
het is wat stillekes hier,
ik hoop niet dat dat een slecht teken is...

ik kom je een groetje brengen.
en hoop dat je het erg fijn hebt.

xxx

greet's foto's zei

lieve Ria,,het oog van God,kijkt op ons neer,het ziet de goeie en slechte dingen,zelf voel ik hem elke keer aanwezig.

alles goed met je doe maar rustig aan hoor.

knuffel van Greet