zaterdag 9 april 2011

Goeie morgen, morgen goeie dag,


Goeie morgen, morgen goeie dag


fijn dat ik je weer ontmoeten mag,


goeie dag iedereen


goeie dag zonneschijn,


dank U morgen dat ik er weer mag zijn.


Goeie morgen, morgen goeie dag


blij dat ik je weer beleven mag


goeie dag allemaal
dank U morgen voor het onthaal.


De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen


voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen,


dag lieve mensen allemaal,
geniet van de lente


het is een schitterend verhaal!

ria

(vrij naar Nicole en Hugo)

2 opmerkingen:

Fokkio zei

Zo is het. We kunnen dankbaar zijn voor elke nieuwe (mooie) dag. En met de voorjaarspracht die je hier laat zien is het zeker genieten.
Fijne dag!

ank zei

Ja Ria,
ook ik kan zo blij zijn
met een nieuwe ochtend....
ik weet maar al te goed
dat het niet vanzelfsprekend is!