donderdag 15 december 2011

Avondlicht


Een kleine scheut, geplant op 12.09.1967
is nu een volgroeide berk.
's Anderendaags werd onze dochter geboren.
Als de boom ooit sterft,
planten haar kinderen, onze kleinkinderen
wellicht een nieuwe.


langs de straatzijde...


korte tijd nadien.

Ik loop graag met mijn hoofd in de wolken.
Penselen of potten verf heb ik niet nodig.
Eén klikje maar, 
voor later.
Misschien zal ik me dan niet meer herinneren
waar en wanneer ik deze foto's nam.

Maar mooi zal ik het altijd blijven vinden.

ria39

9 opmerkingen:

willy zei

die hebt je mooi ingekaderd Ria...

en zo'n boom heeft uiteraard een wel heel bijzondere betekenis...

groeten

ank zei

De extra betekenis maakt het zo bijzonder.
Het is gewoon iets
van een wonder.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohhhh .. mooier kannie, eh?

fantastische kleuren heeft moedertje natuur bovengehaald om dit bijzondere 'verhaal' over de geboorte van deze berk én de geboorte van je dochter te illustreren, ria!

tss haakjes;
onze zoon is geboren, de dag nadat wij winterkolen geplant hebben? :-))))

klaproos zei

met je hoofd in de wolken lopen ria,
da's een heerlijk gevoel,

ik kom net binnen uit de natte wolken:-)

nat tot op het bot maar tevreden...

wat een heerlijk hgevoel moet dat geven als de boom er goed bijstaat :-)

een mooi gedenkteken:-)

lieve groet,
xxx

Helma zei

Hoi Ria,

wat een geweldige foto's heb je neer gezet, maar je bijschriften spreken me nog meer aan. Heel mooi omschreven.

Groetjes, Helma

Ina zei

prachtig, de lucht, de boom, de gedachte, de betenis er achter !

hart. groeten Ina

Fokko zei

Die eerste foto is prachtig!

Ans van Ispelen zei

Dus dat is een hele speciale boom,begrijp ik.
En schitterend op de foto gezet,Ria.

Groetjes Ans

Unknown zei

mooi anvondlicht