woensdag 4 september 2013

Medjugorje Mirjana's apparition 02 September 2013 HD



"2 september" de maandelijkse publieke verschijning
van "De Koningin van de Vrede"
aan Mirjana, 
bij het Blauwe Kruis, te Medjugorje 

Voor het eerst werd het ook live uitgezonden.





Rond 20 uur gisterenavond waren al 200 pelgrims samengekomen bij het Blauwe Kruis om er de nacht door te brengen in afwachting van de Verschijning van Onze-Lieve-Vrouw deze ochtend.  De hele nacht zongen en baden de mensen onophoudelijk tot de ochtend aanbrak en Mirjana arriveerde.  De temperatuur was koel en een zacht briesje blies over de duizenden aanwezigen die tegen de morgen samengekomen waren.
Mirjana kwam met een brede glimlach op het gelaat naar het Blauwe Kruis, maar toen de zienster neerknielde werd ze ernstig.  De menigte begon wat te duwen om dichter bij de Verschijning te kunnen zijn.  De Verschijning duurde vier tot vijf minuten.  Op het gelaat van Mirjana viel duidelijk de bezorgheid af te lezen toen Onze-Lieve-vrouw vertrok en de zienster besefte opnieuw een volle maand te moeten wachten tot de volgende Verschijning.  Onze-Lieve-Vrouw gaf de volgende boodschap:
"Lieve kinderen, ik houd van jullie allemaal.  Ieder van jullie, al mijn kinderen, ieder van jullie is in mijn hart. Voor ieder van jullie voel Ik Moederlijke liefde en Ik verlang ieder van jullie te leiden opdat jullie de vreugde van God zouden leren kennen.  Daarom roep Ik jullie op: Ik heb nederige apostelen nodig die met een open hart het Woord van God aannemen en anderen helpen om de zin van hun leven te verstaan volgens Gods Woord.
Om dit te kunnen door gebed en vasten, mijn kinderen, moeten jullie leren luisteren met het hart en leren jezelf over te geven.  Jullie moeten leren om alles te blijven verwerpen dat jullie verwijdert van het Woord van God en alleen te verlangen naar datgene dat jullie er dichterbij brengt.  Wees niet bang.  Je bent niet alleen.  Ik smeek de Heilige Geest om je te doen herleven en kracht te geven.  Ik smeek de Heilige Geest dat, door jullie hulp aan de anderen, je zelf ook mag genezen worden.  Ik smeek Hem dat jullie, door Hem, Gods kinderen en mijn apostelen zouden worden."
Daarna sprak Onze-Lieve-Vrouw volgens Mirjana met diepe bezorgdheid:
"Omwille van Jezus, omwille van mijn Zoon, houd van hen die Hij geroepen heeft en verlang alleen naar de zegen uit de handen die Hij gewijd heeft.  Laat het kwade niet toe te regeren.  Opnieuw herhaal Ik - alleen langs jullie herders zal mijn Hart triomferen.  Laat het kwade niet toe jullie te verwijderen van jullie herders.  Dank u wel."
Mirjana zei dat Onze-Lieve-Vrouw iedereen zegende en alle daartoe meegebrachte religieuze voorwerpen zegende.

Geen opmerkingen: