zaterdag 27 september 2014

te Kunst of niet te kunst?



That is the question?



Fairy House for the garden.



Wie zou er wonen in dit huisje klein,
sneeuwwitje zonder dwergen?

'k Ben zeker, 't is een dame,
dat ziet men aan de mooi versierde ramen,

...en gras tot op de nok!
.
Mijn dak dat is zo groot,
hier groeit het zelfs tot in de goot.

Toch blijf ik echt benieuwd,
 niemand hier?
Dat zou mij toch verbazen!





...en komt daar plots een kleine meid,
zowaar op blote voetjes
zij draagt een korf vol appeltjes...
veel te zwaar... voor haar!






O schoonheid hier rondom,
o rust en vrede zelve,
"zeeuws knoopje" is jouw naam,




blad van een Ginko Biloba


Ik hoef geen edelstenen,
geen zilver en geen goud,
zolang de natuur
haar mooiste zelve schenkt
laat al dat klatergoud mij koud



ria39





foto's geleend van Pintererst en door mij bewerkt.

11 opmerkingen:

klaproos zei

dat is de mooiste kunst denkbaar ria,
wat heb je aan al wat blinkt als doodgaat:-)
nee DIT is genieten:-)

xxx

duvelse fotokes zei

Natuurlijk mooi !! Grts

willy zei

niets overtreft de natuur Ria...

prettige zondag

merel zei

wat lief en mooi

Ans van Ispelen zei

Wat mooi weer,Ria.
En wat schrijf je toch prachtig.

Groetjes Ans

A van de Aa zei

Aan de schatten van de natuur hangt geen prijskaartje.
We zouden het met al ons goud en bling bling toch niet kunnen betalen.
En ja .. wie zou er niet willen wonen in zo'n huisje ... ?

Kay ♥ zei

De natuur is altijd verrassend Ria,
onbetaalbaar en altijd varierend,
een mooi postje, grtjs ♥

Ina zei

Heel mooi én met een glimlach!!

liefs Ina

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohhhh ..
hoe lief en mooi, ria! :-))

dankjewel voor dit pareltje, door jouw zelve gemaakt en geschonken! :-))

nee, hier kan geen goud tegenop! :-))

Helma zei

Wow.... wat ontzettend mooi Ria. Niet alleen je foto's zijn juweeltjes om te zien maar ook je mooie schrijfregels erbij en tussendoor. Echt superleuk.

Groetje, Helma

Hilly Nicolay zei

Van genoten, mooi.