dinsdag 1 maart 2016

WONDEREN - Miracles


This makes my heart melt! Beautiful baby twins, Baby girl on left is not expected to survive, however when her twin was placed in the incubator with her, he placed his arm over her, and her temp rose, her heart stabilised and she lived! Ah amazing! JaydeDouglas:


TWINS

This makes my heart melt! Beautiful baby twins, Baby girl on left is not expected to survive, however when her twin was placed in the incubator with her, he placed his arm over her, and her temp rose, her heart stabilised and she lived! Ah amazing! Jayde Douglas.

Zusje zou het waarschijnlijk niet halen (baby links) zij werd in de couveuse geplaatst. Maar toen haar twin broertje bij haar werd gebracht, legde hij spontaan zijn armpje over haar, haar hartje begon normaal te kloppen en zij overleefde het. Ik ben ontroerd en u?

TWINS:

twin session...:

Twins hebben dikwijls een unieke band, 
zeker als het eeneiige tweelingen zijn. 
Ze kunnen elkaar niet missen.


Lopapeysa - traditional Icelandic sweaters.:

Kleur speelt geen rol,
alleen de liefde telt...

Who are these cuties?!?!:

                  DEZE spant toch wel de kroon!   
 precious twins:  Twin boy/girl newborns. She looks so happy to be cuddled up next to her brother ^-^:
                                                     Teder en Tevreden.

Closer than ever… The million-to-one black and white twins Kian and Remee turn seven    One is black and has big brown eyes. The other is a blue-eyed blonde with the palest of skin.    They might share the same cheeky smile, but side by side, they could hardly look less alike.    Yet remarkably, Kian and Remee are twins, born a minute apart.:

Een unieke tweeling - DIT kan dus ook!

Closer than ever… The million-to-one black and white twins Kian and Remee turn seven One is black and has big brown eyes. The other is a blue-eyed blonde with the palest of skin. They might share the same cheeky smile, but side by side, they could hardly look less alike. Yet remarkably, Kian and Remee are twins, born a minute apart. 


 :

Zijn wij geen schatten?
Zoals ieder kindje dat geboren wordt.
Maar WIJ zijn met twee,
voor eeuwig en ALTIJD !


beyond adorable!!!!!! ::

Knuffelen, zoenen en genieten,
waarom zouden wij niet?


Summer days:

tot volgende keer...


Met dank aan de fotografen voor hun mooie, schalkse en bijzondere foto's.
Dank aan Pinterest.


Minstens één van mijn bezoekers heeft een tweelingzus. 
Hebben jullie soms ook een (foto)verhaal?
Vertel het ons?

ria39




5 opmerkingen:

willy zei

een" goed gevoel" logje Ria

en dat doet deugd

prettige dag

A van de Aa zei

ALs je het niet weet,
kan het soms net zijn
alsof je dubbel ziet ;-)

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve foto's van de twins.
En ja,je bedoelt vast mij.
Ik heb ook een tweelingzus.
We zijn dan wel niet indentiek,maar hebben
een hele hechte band...vroeger toen we kind waren
en veel meer op elkaar leken dan nu,kon men ons niet
uit elkaar houden.Mijn zus heet Els en dikwijls
luisterde ik ook naar die naam,omdat ik dan geen zin had,
om het steeds uit te leggen.
We waren altijd samen,tot er getrouwd werd en we meer
ieder onze eigen weg gingen.
Maar de band is gebleven.

Groetjes Ans

Ans van Ispelen zei

Sorry,ik zie dat ik identiek een letter teveel
heb gegeven.

Groetjes Ans

Helma zei

Hallo Ria,

in mijn familie zitten heel veel twee maar ook drielingen.
Mijn dochter was er een van een tweeling. helaas heeft haar zusje het niet overleefd. Het mooie is dat mijn dochter toch steeds de aanwezigheid van haar zusje voelt :-)

Lieve groetjes, Helma