vrijdag 7 juli 2017

Ik wou...




Ik WOU dat ik fotograferen kon, dichten, zingen, schilderen
en nog veel meer.....

Toch ben ik tevreden met de kleine talenten die ik heb gekregen,
Tot vreugde van mezelf en ook om te delen.

Soms is het kleine zo waardevol, een parel.
Het komt er op aan om ze te ontdekken.

Vandaag fladderende vrienden.


...is een dagpauwoog


Atlanta?


Gehakkelde Aurelia.


...in de vlucht.


Bijen, altijd welkom.


Hommels doen zich tegoed.


Is dit een wesp?


Wat een mooie vleugels. 


Smullen maar...



Wie heeft hier zo zijn best gedaan?
Ook dat is in mijn ogen "schoonheid".


ria



4 opmerkingen:

Hilly Nicolay zei

Talentvol ria, van genoten.

Ans van Ispelen zei

Prachtige foto´s,Ria.
En je hebt zeer zeker talenten.
Je schrijft en je fotografeert prachtig.

Groetjes Ans

willyduvel zei

Wat zou men hier kunnen of mogen op zeggen ? Eerste reactie "een kinderhand is gauw gevuld" maar ...............dat is hier wel niet van toepassing peins 'k. 1 woord " Schitterend" Grts

willy zei

kleine talenten Ria....

dat "kleine" mag je gerust weglaten...

knappe foto's

maak er een fijne zondag van