zondag 16 december 2018

Stil maar wacht maar



Lieve vrienden, 


Neen, ik herbegin niet aan dit blog.

Wel wil ik U laten weten dat het veel beter met me gaat.
Dank aan allen die me hebben gesteund,
of voor me hebben gebeden.
Al die vriendschap heeft deugd gedaan
en waren vitamines voor mijn hart.

Bovendien: "wonderen bestaan, ook in onze tijd".
2018 was een bijzonder moeilijk jaar, maar we zijn er nog,
DANKBAAR en HOOPVOL.



Ik vond deze video zo mooi dat ik hem graag met U wil delen.

" Stil maar wacht maar, alles wordt nieuw...de hemel en de aarde".

We zijn nog Advent, op weg naar Kerstmis,
en een Nieuw Jaar.

Ik wens ieder van U het allerbeste toe en "zalige feesten."

ria.


8 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wat een fijn berichtje,Ria.
Zo goed je hier weer even te zien.
Ik wens je hele fijne kerstdagen toe.

Liefs Ans

klaproos zei

wat fijn om te lezen dat je er tóch weer even bent Ria, hele fijne kerstdagen toegewenst, en wellicht tot in het volgende jaar
xxx

Helma zei

Hallo Ria,
het is fijn om te lezen dat het beterder met je gaat.
Ik wens je bij deze dan ook een paar hele fijne dagen en alle goeds voor 2019.

Groet, Helma

Madeleine of zuster Danielle zei

Lieve Ria,Stil maar ,wacht maar, alles wordt nieuw...
Blij dat ik je weer gevonden heb om je een nieuw, intens en een jaar van vrede en groei toe te wensen. Groei naar hem die ons nieuw maakt.Naar hem die je graag in Zijn armen neemt en je toefluistert:"Ik hou van je" Ria,een zalig kerstfeest en warme feestdagen gewenst.

willy zei

een logje dat ik gemist heb Ria

goed om lezen dat het beter gaat

Willy

Stiga zei

Word maar snel weer beter!

Werkplaatsradio zei

Gelukkig gaat het weer beter met je!

Frank zei

Mooi, veel sterkte en goede moed! Frank.