zondag 3 februari 2013

Ik weet het...


Om de waarheid te zeggen, ik ben niet helemaal uit de tijd,
anders zat ik hier niet aan mijn PC,
maar drukte, lawaai, luxe, 
dat heb ik toch niet nodig om gelukkig te zijn.

De onderste foto, genomen in de Westhoek,
daar zou ik kunnen leven,
in alle rust en vree.
Wie daar niet gelukkig is,
die is het nergens, zo denk ik er over.

Maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn
die houden van drukte en gezelligheid,
van hoge gebouwen en kermislawaai.

Zo hebben we ieder ons verhaal,
bedankt Pol, om het jouwe,
ik heb het geleend om er een 
verhaaltje rond te brouwen.

ria39



4 opmerkingen:

willy zei

dat heb je mooi gebracht Ria..

die collage is werkelijk schitterend

en je foto uit de Westhoek is uitnodigend...

prettige dag gewenst

Ans van Ispelen zei

Weer heel erg mooi Ria.
En drukte...ik houd daar ook niet van.
Geef mij maar de rust en de stilte van het bos,de heide,strandwandeling in de avond...kortom,genieten.

Groetjes Ans

klaproos zei

geeft niks ria,
bij mij lig je nog steeds in de bovenste schuif:-)

xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

welcome to the club, ria! :-))

hier is nog eentje bijzonder ouderwets en niet alleen qua lawaai, drukte, luxe, .. if you know what I mean! ;-))