zaterdag 30 augustus 2014

Groener gras?


Is het gras aan de overkant
altijd groener?
Bloeien de bloemen rijkelijker?

Zeker, in sommige delen van Engeland
is dat het geval.

Deze keer leek alles een beetje zoals bij ons.
Bovendien zat het weer niet mee.



We zijn in de tuin van Georges Bernad Shaw,
ken je hem?






Ja, juist de maker van "My fair Lady"
Misschien wel een grote geest, maar hij hield er
bizarre vriendschappen op na.
In zijn werkkamer staat naast een foto van M.Ghandi,
één van Lenin en Stalin.

Een rare man, naar mijn gevoel.
Het huis is ook niet bijzonder, maar de tuin is mooi,
simpel, maar mooi.





De achterkant van de woning en een deel van de tuin.






Het geheel is nu eigendom van de National Trust,






Het wilde gedeelte trekt vlinders en bijen aan.






In Engeland mag je overal op de gazons...







Hier moet de linde nog openkomen, veel te laat, denk ik....





We nemen ook nog wat familiekiekjes, maar die zijn privé




Eigenlijk back naar onze B&B, 
op weg naar een mooie zonsondergang,
maar dat is voor later.




Lees ook


ria39

6 opmerkingen:

willy zei

dar ijkt me de moeite meer dan waard Ria...

prettige dag

ps: zo'n tuin heb ik helaas niet...

klaproos zei

mmm wat e en prachtige plek is dat Ria,
een buurman van me zegt het gras aan de overkant is niet groener, je moet je eigen gras verzorgen :-)

wat een prachtige waarheid hé:-)
geweldig, ik heb genoten om naast je mee te lopen ria,
xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

prachtige locatie, met al die bloeiende bloemekes, ria! :-))

A van de Aa zei

Aan alle leuke dingen komt vroeg of laat een eind.

Ook al leidt je een raar leven, wil niet zeggen dat je een raar persoon bent.

En al op internet, heel voorzichtig mee zijn.

duvelse fotokes zei

Dat lijkt me een mooi verzorgde tuin !! En groener als hier bij mij denk 'k maar ...................vind het hier beter !Mooie beelden ! Groetjes

Vanessa zei

Wat een prachtige plek om te vertoeven, heerlijk tussen de natuur en de bloemen, heel mooi om te zien zo'n wilde tuin, daar zijn altijd ook veel insecten en vlinders te bewonderen! Prachtige foto's Ria!
Nog een fijne avond,
groetjes, Vanessa