zaterdag 10 december 2011

Ina schreef:
Lieve Ria,

Je mag deze Award ook alleen ontvangen als een compliment hoor. 

Zo is ie door mij ook bedoeld ! Niet om aan regels te voldoen, 
zou te gek zijn....laat die maar lekker achterwege !
Je blog lees/kijk ik graag, je passie voor de natuur deel ik. 

Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. ...
Is altijd nog vele malen belangrijker dan een blog schrijven of Award ontvangen...

Liefs en nogmaals 'hoop dat het gauw wat beter met je gaat ! 

P.s Je foto erbij is sfeervol mooi!



Dank Ina, ik wil hem dan ook graag aannemen.
Misschien vertel ik later wel eens wat over mijn leven.
Ik ben inmiddels 72 geworden en dankbaar
voor alles wat ik tot nu toe gekregen heb.


Herfst, van achter mijn keukenraam.

mooi weekend allemaal,
ria39


2 opmerkingen:

Ina zei

lieve Ria,

Wat kan ik toevoegen,

Een glimlach en een goed weekend wensend voor jou !

Mooi dat we allemaal van die zon genoten hebben...

Die is van ons allemaal he ? Hoe dan ook !

liefs Ina

ank zei

Heerlijk om iets te krijgen....
Een machtig mooie foto van een overweldigende natuur!
72 jaar? Ik wens je nog 20 erbij te mogen gaan, Ria!