zondag 16 december 2012

Mijn beste wensen voor U



7 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

dankjewel voor deze superlieve wens, ria!

ik hoop dat ook jouw wensen mogen uitkomen en zelfs beter dan wat je durven dromen hebt! :-))

fijne feestdagen,

willy zei

fijne feestdagen voor jullie...

en een vreugdevol en gezond 2013 gewenst

BraCom zei

Bedankt voor je leuke reactie Ria
maar ik woon altijd nog 60km van de Kinderdijk vandaan
maar kim er wel graag, een paar keer per jaar
en het is altijd een gok met het weer, maar tot nu best wel getroffen

Fijne feestdagen en een goed en gezond 2013

Groeten, Bram

Helma zei

Dank je wel Ria, en ook voor jou en al je dierbaren om je heen, een paar hele mooie dagen toegewenst.

Voor 2013 alle goeds en liefde.

Liefs, Helma

Ans van Ispelen zei

Erg mooi.
Ook jij hele fijne kerstdagen toegewenst.

Groetjes Ans

greet's foto's zei

lieve Ria en Leo voor jullie bijde een ZAlig Kerstfeest

wat een mooie en lieve wens dank daarvoor
groetjes greet

ank zei

Blij dat ik dit weblog weer gevonden heb.
Ik sla de link goed op, het kwam door deze nieuwe pc, dat denk ik.
Was het een en ander kwijt geraakt.
Je had weer een prachtig blogje gemaakt. Ik ga zo verder kijken.
Alle liefs voor jou en je man !