dinsdag 18 november 2014

Esdoorn





Klein duimpje, 
In het ras van de Esdoorn, ben ik maar een duimpje groot. Na wat geknoei, “manipulatie” wordt zoiets genoemd,werd er voor gekozen, mij als een dwerg op de wereld te zetten. 
Maar….de schilders die er daarna aan te pas kwamen, waren de gulste mensen die ik in mijn korte leven ontmoette. 
Fris lentegroen,  goud zomerblad en voor de herfst een waaier tussen oranje/geel/groen en dan dat rood, een palet dat ik nooit eerder zag......…ze hebben zelfs geen naam, eerlijk, die kunstenaars hebben hun bovenste beste, best gedaan.


































See you soon!
ria39








5 opmerkingen:

willy zei

een prachtig kleurenpalet Ria...

prettige dag

Ans van Ispelen zei

Het spat van mijn scherm af.
Wat een kleurenpracht,Ria.

Groetjes Ans

A van de Aa zei

Ben vooral fan van de Japanse, staat ook hoog op het lijstje voor onze tuin.

See you

duvelse fotokes zei

Oei zo mooi en mijn scherm kan nog niet "alle" kleuren aan !! Groetjes

klaproos zei

de boom in brand lieve ria,
wat een prachtig kleurenpalet,
supermooi, precies zoals ik er van hou,
xxx