vrijdag 9 december 2011

Award




Ik was hoog verbaasd toen Ina van  http://boerenlevenrokeserf.blogspot.com/   
mij deze Award schonk. Dank je wel lieve Ina. 
Jij hebt een boeiend en (h)eerlijk blog, waar ik graag op bezoek kom.

Maar zoals ik je reeds schreef is het momenteel moeilijk 
om aan de regels van deze Award te voldoen.

Misschien dat ik hem beter doorgeef, 
in de hoop dat anderen hem van mij willen overnemen.

Ziet U het zitten, lieve bezoeker met een eigen blog, 
om deze Award van mij over te nemen.
Laat het mij dan weten.

Tot gauw,
ria39


zonsopgang van heden morgen.

liefs,
ria39
   

2 opmerkingen:

Ina zei

Lieve Ria,

Je mag deze Award ook alleen ontvangen als een compliment hoor. Zo is ie door mij ook bedoeld ! Niet om aan regels te voldoen, zou te gek zijn....laat die maar lekker achterwege !
Je blog lees/kijk ik graag, je passie voor de natuur deel ik. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. ...Is altijd nog vele malen belangrijker dan een blog schrijven of Award ontvangen...

Liefs en nogmaals 'hoop dat het gauw wat beter met je gaat !

P.s Je foto erbij is sfeervol mooi!

Ina

klaproos zei

een welverdiende award ria,
ook ik lees met passie je blog, en dat van ina:-)

elke keer weer mooi om naar te kijken en te lezen

xxx