maandag 4 juli 2016

Veel is er niet nodig...


...om gelukkig te zijn.

laranja: .Wild flowers and grass in summer garden.......wish I was running in the sunshine here......: .Astrantia:


Als ik een bloem was,
zou ik dan nu bloeien?


Saiba mais sobre dicas de jardinagem em: www.asenhoradomonte.com: Country life:  :


Of zou ik een bijzondere bloem zijn,
een onvoorstelbare bloem,
een bloem die niet kan kiezen tussen bloeien
en niet bloeien,


yellow, green, and white arrangement, photo by Mike Olbinski http://ruffledblog.com/backyard-texas-wedding #flowers #centerpieces #weddingflowers: Jug of wild flowers... nice tin teapot, good as a centrepiece for the outside table and chairs.: <3 Absolutely Beautiful, From The Wild Flower Fields~:


En die over de rand van een vaas voorover leunt
om te zien of zijn afgrond een bodem heeft?



 :               English Country - love the mirror:


Of zou ik alleen maar kunnen bloeien,
moeten bloeien,
roos en gedachteloos,
op een ongerepte schoorsteenmantel, ergens
tussen schaamte en geluk?



<3:         


En als ik een bloem was,
zou ik dan weten wanneer ik moest verwelken?

Nu nog niet?

Toon Tellegen,
Uit: Kruis en Munt 


foto's Pinterest





foto ria.



5 opmerkingen:

willy zei

veel is er niet nodig

je mept er wel open voor staan

terug zo'n mooi logje Ria

prettige daag

A van de Aa zei

Een bloem bloeit, en denkt niet aan verwelken.....
En laten wij genieten van die bloeiende bloem, en niet aan het .......

willyduvel zei

Als alles zo simpel was ...................... wat zou het leven mooi zijn Ria Grts

Hilly Nicolay zei

Bloemen maken blij.

Dankjewel.

Anoniem zei

Dankjewel voor dit mooie geïllustreerde gedicht ….