dinsdag 21 april 2015

Een nieuwe dag begint....


Heel uitzonderlijk
zie ik de
dag ontwaken.

Het duister
plaats maken
voor het licht.

De zon die
gloriet in het
Oosten.



Maar vandaag is een bijzondere dag,
vroeg uit de veren....


Ik wed dat zij, hoog boven de wolken
genieten van dit schouwspel.


Lieve schatten, de zon is er al,
misschien brengen jullie warmte 
uit Afrika mee?

    Jullie bedjes zijn gedekt, de tafel die staat klaar...

... kom nu maar gauw,



Wij wachten al zo lang 
op jou,
en jou en jou...!


WELKOM

oma

5 opmerkingen:

klaproos zei

ohhhhhhhhhhhhhhh Ria,
wat fijn,
ik wens jullie een heerlijk weerzien, en genieten hóóg in het vaandel,

lieve groet

A van de Aa zei

Ik zou bijna gaan denken dat je bezoek gaat krijgen waarmee je in je nopjes zal zijn ;-)

Veel plezier...... !

willy zei

goed nieuws Ria..

geniet er van

Ans van Ispelen zei

Ik begrijp dat je heel fijn bezoek gaat krijgen,Ria.
Geniet er maar heerlijk van.

Groetjes Ans

willy zei

Ria,

bedankt voor uw bericht..

sinds een paar weken, kunnen sommige bloggers geen reacties meer plaatsen op de skynetblogs..


dit probleem heb ik bij herhaling reeds aan skynet gesignaleerd, maar meer dan een automatisch antwoord mocht ik nog niet ontvangen...

hopelijk komt dit snel in orde, zelf zal ik je publicatie's blijven volgen en hierop reactie's geven ..

groeten