vrijdag 1 juni 2018

Keerpunt



Trouwe vrienden,

Ik ben op een keerpunt in mijn leven, een gevuld leven waarop ik dankbaar terugkijk.
Bijna 79 en ziek, naar lichaam en geest is bloggen me teveel.
Dank aan al mijn vrienden hier, en wie kan bidden, bid af en toe ook eens voor mij.
Het is mijn wens dat mijn blog blijft bestaan, u kunt dus altijd terugkijken naar de fijne jaren van mijn lang leven.

Ik weet niet hoeveel tijd mij hier nog gegund zal zijn, maar ik zal met een blij en dankbaar hart vertrekken, wetende dat mijn THUIS, het Vaderhuis is.
Ooit zien we elkaar weer.  Ria




De tijd wordt korter en korter - het is nu oktober, hoeveel tijd krijg ik nog?
Volgende tekst ligt klaar als testament, voor kinderen en kleinkinderen
en voor mijn schat van een mijn man.



DANK VOOR ALLE VRIENDSCHAP en GEBEDEN.
Ria




19 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Lieve Ria...ik schrik hiervan.
Maar dat er iets ernstigs gaande was,dat begreep ik.
Ik heb altijd genoten van je mooie blogjes...mooie teksten
en mooie foto's.

Ik wens je heel veel sterkte toe en ik geef je een warme knuffel.

Liefs Ans

A van de Aa zei

Ik wens je toch nog vele jaren in goede gezondheid toe, …
En afscheid is geen vaarwel, maar ooit ergens...….tot ziens... !
Het gaat je goed.

klaproos zei

Lieve Ria..

dit is schrikken, al wist ik wel dat er een en ander loos was bij je,
ik steek regelmatig kaarsjes aan voor mijn dierbaren dus ook voor jou ❤
dank je wel voor je vriendschap in de afgelopen jaren, de mooie dingen die je me hebt laten zien,
lieve knuffel, en heel veel sterkte gewenst

Josi zei

Lieve Ria, ik ken je niet persoonlijk, maar via je berichten op internet heb je een plekje in mijn hart veroverd. Het raakt me diep dit te lezen, weet dat ik je zal missen. Toch weet ik ook dat we op een andere manier mekaar beter zullen leren kennen dan ooit. Je vertrouwt je in vrede toe aan Hem en dat vertrouwen zal niet beschaamd worden. Ik bid voor je en voor jouw intenties, ihb opdat de mensen waarvan jij zo innig houdt, Hem ook in hun leven zullen ontdekken, ik weet dat dat een grote bekommernis voor je is en je grootste wens voor hen. Als je hierboven bent, denk je dan ook eens aan mij? Heel veel liefs, M. Josiane

Helma zei

Lieve lieve Ria,
ik schrik hier enorm van. Ik wist niet dat je ziek was en al helemaal niet zo ziek. Ik weet hoe het is als je deze wereld moet verlaten om naar de hemelse vader te gaan en de nabestaande je los moeten laten.
Ik dank je voor al je lieve en troostende woorden bij het verlies van mijn lieve kleinzoon Jahnay. Nu zullen we voor jou bidden Ria en als je daarboven bent, kijk dan met een glimlach naar ons hier op de aardse wereld.
Geef mijn kleinzoon een knuffel van me, maar pas als je je aardse bestaan echt moet verlaten.
Heel veel sterkte lieve Ria en dank voor alles hier gegeven.

Liefs, Helma

Hilly Nicolay zei

Vaak kwam ik hier eens even lezen op je blog.
Altijd met veel plezier.

Dat je nu zo ziek bent raakt me, ook al ken ik jou niet persoonlijk.
Heel veel sterkte bij alles!

Lieve groeten,
Hilly

willy zei

Ria.. dat is schrikken

zoiets had ik hier niet verwacht..

nooit de moed opgeven

en wie weet, zien we jou hier binnenkort terug

klaproos zei


een lieve groet
Ria, ik hoop dat je een heel vredige reis mag hebben,
Dank je wel voor alle mooie dingen

willyduvel zei

Oei dit is minder goed zoals Jij laat uitschijnen Ria Troostwoorden zijn zeker niet mijn sterkte …………..toch is er iets waar ik aan denk :zolang men zelf weet wat en hoe het is kan men er mee overweg denk 'k. Veel sterkte en nog vele tijd voor Jullie Groetjes willy

ria zei

Is Ans van Ispelen haar blog verdwenen? Ik vind het niet meer.
heeft het een andere naam?

Ans van Ispelen zei

Ja Ria,ik ben gestopt met mijn Blog,maar je kunt me
nog altijd op mijn site vinden.

http://www.123website.nl/Voltara/

Liefs Ans

ria zei

dank u wel, Ans
en vrienden,
het gaat een beetje beter met me.

liefs,
ria

Ans van Ispelen zei

Wat fijn,Ria.

Liefs Ans

klaproos zei

lieve ria,
ik hoop dat je de moed kunt vinden en de kracht om weer op te krabbelen <3

anne zei

Lief dapper vrouwke.
Per dag leven doe ik ook hoor,
niemand garandeert een volgende.
Gelukkig hoef je niet alleen te zijn, je bent in de grootst mogelijke liefde van jouw man.
Voor samen heel veel kracht in een periode die voor sommige mensen de mooiste , meest dankbare van hun leven werd.
Ik durf het te schrijven omdat als geen ander jij dit begrijpt
Jij hebt het grootste vertrouwen dat alles goed is en goed komt.
Goede reis .......
Maar wacht nog eventjes als het kan en mag.

ria zei

DANK U WEL, ALLEMAAL.
TOT WEERZIEN HIERBOVEN.

Ria.

Ans van Ispelen zei

Heb even geen woorden.
Wat ben je een sterke vrouw.

Liefs Ans

Ina zei

Lieve, lieve, lieve Ria,

Zo lang heb ik niet gekeken op jouw en andere blogs. 2018 is voor ons een heel moeilijk jaar, met veel "ongemak"... laat ik het zo maar noemen...
Maar het valt in het niets bij jouw bericht...
Gelezen met tranen in mijn ogen,...
Je moet zo te lezen afscheid nemen van het leven....
Wat kan ik er van zeggen lieve Ria.... Ik wens je met heel mijn hart hele mooie waardevolle laatste momenten op deze wereld, voor jouw en je dierbaren je heen. Je gaat naar de hemel lieve Ria, zo oprecht als jij je geloof beleefd en deelt.... Het is en voorbeeld voor ons allemaal. In ieder geval voor mij.
En voor dit laatste wil ik je bedanken !!!

Dag lieve, lieve, lieve Ria !

Ps Nu weet ik ook waarom ik mijn laatste blog wel moest schrijven... Ik wist echt niet of ik dit wel of niet moest doen, ik heb het wel gedaan. Op het eind maak ik mee hoe een 20 jarige jongen het leven laat in mijn/onze omgeving terwijl ik (niet wetend) foto's maak van de op dat moment prachtig kleurende hemel... de hemel die open gaat...
Deze hemel die open gaat, ik kan hem hier niet delen maar is ook voor jouw....

klaproos zei

Lieve Ria, een groetje en de hoop dat je het fijn mag hebben waar je bent,
xxx