vrijdag 3 juni 2016

Kinderen - humor en wijsheden.



Mijn tandarts vond dat ik een kroon nodig had ,
eindelijk iemand die mij begrijpt.


     Als ik ouder word
 wil ik er niet jong uitzien maar gelukkig.






Mijn papa heeft beloofd mij alles te leren wat hij zelf weet,
mama zegt dat we dan heel snel klaar zullen zijn.








In de ruïnes van het verleden, liggen de parels van morgen.

Het belangrijkste wat een vader kan doen voor zijn kinderen
is hun moeder liefhebben.




















Reclames hoeven niet persé lastig te zijn.
"Elite" bv. brengt altijd humor op zijn covers.
Ik was zo vrij enkelen van hen over te nemen.

De laatste foto's plukte ik bij Pinterest.
Dank aan beiden.

ria

1 opmerking:

A van de Aa zei

Kinderen, wijsheid en humor gaan soms hand in hand bij ze, en gewoon lekker genieten ervan.