zaterdag 2 oktober 2010

Reacties

Vanavond de tijd genomen om langzaam en grondig
alle reacties te lezen.
Dank lieve vriend(en)innen, bezoekers aan mijn blog.

Het doet altijd deugd respons te krijgen,
en zeker als die hartelijk is en positief.

En soms...heel soms staat er een berichtje tussen
van iemand die me nauw aan het hart ligt.
Iemand die heel ver is uitgevlogen,
maar via de wondere wereld van de techniek
af en toe komt lezen en ik hoop ook genieten.

Kinderen ver weg is niet altijd makkelijk,
zeker als er ook kleinkindjes zijn
en je die dan niet daadwerkelijk ziet opgroeien.

Maar de wereld is een groot dorp geworden
(zegt men)
en er is wel iets van aan.

Daardoor is ook onze blik verruimd
en onze kennis vergroot.
Daardoor ook reizen we naar plaatsen
waar we anders niet zouden komen.

En zelfs van de kindergrapjes kunnen we meegenieten,
ook al zijn die in het Frans verteld
en staan ze op Facebook.



Maak er een mooi weekend van,
hier en oversea

ria
(moeke - oma)

3 opmerkingen:

klaproos zei

:-)
wat heerlijk hé ria dat de wereld zo aan je voeten kan liggen of in dit geval in je huiskamer op je scherm,

ik ben blij voor je,
lieve groet en slaap lekker, en morgen....
een zalige zondag:-)
xxx

Anoniem zei

Ik hoop dat je genen
als gelukkig zaad over de wereld waaieren

klapzoenen als klaprozen ...

Uvi

ank zei

Altijd met pijn overschaduwt
moeder en oma zijn