vrijdag 6 mei 2016

Blauwe regen.



Ik ben verliefd en ik niet alleen...

Chinese Wisteria...❤:

Jaren reeds proberen wij blauwe regen te doen bloeien.
Op 5 plaatsen in onze tuin hebben wij er gepland.
De oudste heeft een paar keer gebloeid,
daarna, ondanks alle goede zorgen niets meer.


En nu zijn er twee, een paar jaar jong 


Ze kunnen elkaar zelfs niet zien,
en veel stelt het nog niet voor.
Maar het houdt een belofte in.








Deze staat vlak bij het keukenraam.

Vorig jaar gaf hij een paar bloemen,
nu beloven het er meer te zijn.








Mogen wij ons al verheugen?





Door de koude van de laatste weken
komen ze slechts langzaam open.




Ik ben vooral benieuwd naar hun tinten.
Het liefst had ik lichtblauw.



Ooit logeerden we in een B&B
daar waren de bloemen van een hemelsblauw,
nooit eerder had ik dit gezien.


Ook de luiken en de deuren 
van deze kleine witte boerderij waren in dezelfde kleur.
Het
rode dak maakte dit plaatje compleet.
Een paradijsje omringd door groen en beekjes.





Maar welke tinten blauw de onze ook hebben,
ik zal ze van harte verwelkomen en danken.


ria


4 opmerkingen:

willy zei

dat ziet er veelbelovend uit Ria

ik heb er wel al in bloem gezien

prettig weekend

Ans van Ispelen zei

Ik hoop met je mee,dat ze uitbundig
hun bloemenweelde zullen laten zien,Ria.

Groetjes Ans

klaproos zei

ohhhhh Ria, een goed gesprek wil wel eens helpen, mijn roze regen bloeide nooit en vorig jaar zó overdadig geweldig schitterend mooi, ik heb er zo van genoten, dit jaar is het wat minder, maar dat geeft niet ik geniet van elke bloem :-)

xxx

duvelse fotokes zei

Praten en hopen Ria niet opgeven Grts