zaterdag 6 augustus 2011

Ik ben een "wolkenspotter", 1.

Ik weet niet of het woord "wolkenspotter" al eerder bestond,
of het bij toeval door mijn geest flitste.
In ieder geval heb ik het al bij een vroegere reeks gebruikt.


















Als u de een op andere dag hoort of leest
dat iemand over haar eigen voeten struikelde,
terwijl ze wolken spotte,
en zo pardoes in het water viel...
ja,
misschien, heel misschien,
kon het ondergetekende dan wel zijn.

Ondanks ook de grauwe wolken van vandaag
wil ik ieder van u toch een "zonnige" zondag toewensen.

ria39

wordt vervolgd.

8 opmerkingen:

willy zei

prachtige beelden Ria...

maar op de voorlaatste foto werd het toch erg donker

ps:ik was daar voor een paar weken ook in de buurt

ria zei

inderdaad Willy, en toch hebben we toen geen spatje regen gehad.
groetjes en bedankt,
ria

Dominic zei

Ik ben het helemaal met je eens wolkenspotter!
Prachtige foto's en voor mij één van de belangrijkste dingen om te fotograferen!
groetjes

merel zei

veel wolkjes die er wel mogen zijn hoor ...

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. in sri lanka zagen we wolkenmeisjes ( blogje 'zwetend maagdje'). ;-))

jij had gemakkelijk 1 van hun kunnen zijn, ria! :-))

ook voor jou een warme zondag (met hier en daar een lief wolkje!) ;-))

Ans van Ispelen zei

Schitterende foto's,Ria.
Ook ik kijk graag naar mooie wolkenluchten.Dat komt ook,omdat mijn vader kunstschilder was en ook altijd naar wolkenluchten keek,om ze later op zijn landschapschilderijen te gebruiken.
Het liefs schilderde hij luchten,vlak na een regenbui,die vond hij het mooist.

Maar jouw foto's zijn ook een schilderij waard.

Groetjes Ans

Fokkio zei

Een verzameling mooie wolken en een aantal minder mooie wolken (industrie), maar allemaal mooie foto's.
Fijne zondag verder Ria!

ank zei

wolken?
die zijn heel bijzonder
ze hebben iets
iets van een wonder