zondag 18 januari 2015

Ieder zijn stijl




Marius van Dokkum Dutch Painter and Illustrator

Als dat geen oude liefde is
dan weet ik het niet meer.



Wij hebben ook nog zo'n ding gehad,
in de jaren stillekens.
Maar mijn man rookt geen sigaren,
is (nog) niet kaal,
en raakt bovendien nauwelijks een pc aan...

Het lijkt echter nodig dat die twee 
eens dringend grote kuis houden in huis.

Verslaafd aan de PC zo ziet het er naar uit,
Ik vrees dat ze er zelfs
hun nachtrust voor opofferen.


Mea Culpa, dat gebeurt hier ook wel eens.

goede nacht,
ria

4 opmerkingen:

duvelse fotokes zei

Heel verslavend zelfs het breiwerk achteraan geschoven !! Grts

klaproos zei

prachtig ria, dat is een verslaving die niet zo heel erg is hoor,als je het samen doet:-)

xxx

A van de Aa zei

Da's teamwork na vijftig jaar oefening en liefde.
En nooit te oud om te leren, en ook op je ouwe dag de uitdagingen niet uit de weg gaan.
Na nog vele jaren te gaan, hoop ik dat de vrouw en ik zo ook nog zullen zijn......
Fijn weekend

Ans van Ispelen zei

Ja,grappige tekening is dat.
Deze twee moeten nog veel leren wat de PC betreft,zo te zien.
En als ik hen was,zou ik een modernere aanschaffen.

Groetjes Ans