donderdag 2 juni 2016

VERJAARDAG




Vandaag zou mijn lieve moeder 102 jaar worden.

 :

Wat ik mij afvraag, 
waar daarboven
vinden 
verjaardagsfeestjes plaats?
Is het in de tuin
beneden,
of in het Hemels Paradijs?

Of wordt het 
een gemoedelijk onderonsje 
met ouders, 
zussen, broers en met
je echtgenoot voor het leven; 
dochtertje Agnes, 
niet te vergeten.

Alhoewel, ik vraag mij af:
 “ telt je aardse geboortedag,
als je in de Hemel 
wordt herboren? ”

 Volgens mij is iedere dag
een feest van dankbaarheid,
badend in Gods Liefde,
voor eeuwig en altijd.

Liefste moeke, 
geen mens kan dit bevroeden;
jouw geluk is veel groter, 
dan wij vermoeden. 

Met een simpel bloemetje
van genegenheid 
en een zoen,


Tot weerzien moeke
2 juni 2016 

je Mieke 


2 opmerkingen:

willy zei

mooi om dit te gedenken Ria

groeten

klaproos zei

ahhhhhhhhhhhhhh wat lief Ria......

als ze naar beneden kijkt.... laat ze vast een lieflijk bloemetje neerdalen op je,

dikke knuffel,
xxx