donderdag 19 augustus 2010

GELOVEN



3 opmerkingen:

klaproos zei

mooi is dat geschreven door reve hé,ik denk dat elk mens op zoek is ria, naar iets of iemand, op een enkel eenzame dolende ziel na,
die heeft genoeg aan zichzelf,
maar deze woorden van reve....
gaan recht je hart in...
dank je wel hé ria,
voor detips:-)
ik zal er zuinig op zijn,
en ja, mbt de diefstal...
sommige mensen zijn door alles heen en hebben géén enkel respect, ergens voor,
ik vraag me wel eens af wat er in dat soort lieden omgaat??

maak er tóch een heel fijne donderdag van ria,
lieve groet,
xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik denk dat gerard reve helemaal gelijk heeft!

toevallig ben ik net een boek aan het lezen van kahlil gibran waarin ie schrijft;

'de ziel zal nooit ophouden naar god te zoeken. en wanneer ze hem vindt zal ze ontdekken dat hij ook op zoek was naar haar.'

gezellige avond, ria,

greet's foto's zei

sorry hoor Ria,,vond het passen bij mijn foto's.normaal doe ik het niet.wist het niet meer.
ik ga donderdag naar het ziekenhuis in Groningen,doordat mijn bloed niet goed is willen ze mij niet helpen in Emmen.

nogmaals sorry hoor,lieve groetjes Greet